Garancija kvaliteta i tehnička pitanja

Moj nalog

Kako da napravim nalog na sajtu Pozivnice Mashnica?

Pratite sledeće korake da bi ste kreirali korisnički nalog:

1. Klikom na link „Prijavi se/Napravi nalog“ u gornjem desnom uglu prozora pristupate stranici za kreiranje naloga

Kreiranje naloga na sajtu Pozivnice Mashnica2. Sa desne strane prozora videćete polja za unos Vaših podataka (korisničko ime, email adresa i željena lozinka). Unesite tražene podatke i pritisnite dugme „Registruj se“. U slučaju da već imate korisnički nalog i lozinku, koristite polja za unos sa leve strane i pritisnite dugme „Prijavi se“. Ovde takodje možete promeniti svoju lozinku ukoliko ste je zaboravili klikom na link „izgubili ste lozinku“.

3. Sledeći ekran prikazaće Vam stranu Vašeg korisničkog naloga odakle možete pregledati Vaše porudžbine, lične podatke adrese (možete vršiti izmene adrese sa ove stranice). Takodje možete izmeniti svoju lozinku.

4. Svaki sledeći put kada budete posećivali sajt Pozivnice Mashnica, bićete ulogovani na Vaš korisnički nalog, osim u slučaju da ste obrisali „cookies“ iz Vašeg browsera, ili ukoliko browser ne podržava opciju „cookies“.

Čestitamo, upravo ste kreirali svoj korisnički nalog na sajtu Pozivnice Mashnica.

Vaša email adresa neće nikada biti zloupotrebljena ili deljena na bilo koji način. Vaša privatnost je zagarantovana.

Šta će mi nalog na Vašem sajtu?

Korisnički nalog Vam daje sledeće mogućnosti:

  • Mogućnost kupovine na sajtu Pozivnice Mashnica
  • Pregled svih dosadašnjih porudžbina
  • Pregled i ažuriranje Vaših adresa
  • Promenu lozinke

Da li mogu da promenim korisničko ime i lozinku?

Naravno. Klikom na link „Moj nalog“ ili „Prijavi se/Napravi nalog (u zavisnosti od toga da li ste ulogovani), u gornjem desnom uglu prozora dobićete opciju za izmenu Vaše lozinke. Nova lozinka će biti poslata na email adresu koju ste  uneli prilikom registracije.

Šta da radim ako sam zaboravio lozinku ili korisničko ime?

Ukoliko ste zaboravili svoju lozinku klikom na ovaj link možete izmeniti Vašu lozinku. Nakon promene lozinke možete se ponovo ulogovati na Vaš nalog.

Ako zaboravim detalje starog naloga, da li treba da pravim novi nalog?

Ukoliko ne možete da se setite samo Vaše lozinke klikom na ovaj link možete tražiti promenu Vaše lozinke. Ukoliko ste zaboravili i email adresu koju ste uneli pri registraciji, najbolje će biti da napravite novi korisnički nalog. U ovom slučaju nećete biti u mogućnosti da pregledate Vaše prethodne porudžbine.

Da li ću moći da pratim istoriju porudžbina u mom nalogu?

Naravno. Klikom na link „Moj nalog“ ili „Prijavi se/Napravi nalog (u zavisnosti od toga da li ste ulogovani), u gornjem desnom uglu ekrana, u svakom trenutku možete pristupiti Vašem korisničkom nalogu i pregledati sve Vaše prethodne porudžbine.

Zašto ne mogu da se prijavim (ulogujem) na sajt Pozivnice Mashnica?

Ukoliko ste uneli pogrešnu lozinku ili korisničko ime, nećete biti u mogućnosti da pristupite Vašem korisničkom nalogu. Proverite da li ste ispravno uneli sve podatke za prijavljivanje. Ukoliko ste zaboravili lozinku, možete je ažurirati ovde.

Da li možete vi da napravite korisnički nalog i porudžbinu umesto mene?

Naravno. Ukoliko imate bilo kakav problem pri kreiranju naloga ili pri poručivanju, možete nas kontaktirati, a mi ćemo umesto Vas kreirati korisnički nalog Ili porudžbinu i pomoći Vam pri izboru.

Ovo neće uticati na cenu pozivnica kao ni na brzinu isporuke. Tu smo za sve što Vam je potrebno.

 

Problemi sa poručivanjem

Šta ako napravim grešku prilikom poručivanja?

Za početak – nemojte se nervirati, ovo se vrlo lako rešava J.

U slučaju da ste samo zaboravili da ubacite sve proizvode koje ste želeli, napravite novu porudžbinu u kojoj možete poručiti samo te artikle koji nedostaju. Sve Vaše porudžbine biće objedinjene  i poslate u jednoj pošiljci.

Ukoliko ste napravili grešku u izboru modela, količini, ili bilo kom drugom detalju, potrebno je da nam pošaljete zahtev za otkazivanje porudžbine putem kontakt formulara sa Vašim podacima i detaljima porudžbine (email adresa, broj porudžbine i ime i prezime). Po prijemu ovog zahteva dobićete konfirmacioni email da je porudžbina otkazana.

Nakon ovoga možete slobodno da napravite novu porudžbinu. Ako ni ovo nije resilo problem ili Vam online poručivanje nikako ne odgovara, uvek je tu dobri stari telefon 🙂 Pozovite nas i sve ćemo rešiti.

Ne mogu da napravim porudžbinu, šta da radim ?

Ukoliko imate bilo kakav problem sa Vašom porudžbinom probajte da resetujete Vaš web pretraživač, da omogućite opciju cookies ili jednostavno da ponovo učitate naš sajt pritiskom na F5 dugme na Vašoj tastaturi.

Ukoliko se problem ponovi molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt formulara ili putem telefona i navedete problem koji se javio kako bi smo Vam pomogli da kompletirate Vašu porudžbinu.

Problemi mogu biti prouzrokovani lošim kvalitetom internet konekcije, kvarom na hosting serveru, lošim podešavanjem Vašeg pretraživača ili eventualno zbog redovnog održavanja sajta. U svakom slučaju molimo Vas za malo strpljenja.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Ukoliko to uradite na vreme, odgovor je naravno DA :). Ako ste iz bilo kog razloga odustali od Vaše porudžbine ili jednostavno želite da poručite neki drugi artikal, potrebno je da nam što pre pošaljete email sa zahtevom za otkazivanje porudžbine kako bi smo na vreme mogli da reagujemo. Takodje možete na pozvati i telefonom ukoliko smatrate da je stvar urgentna.

Ukoliko Vaša porudžbina još uvek nije ušla u proces produkcije, otkazivanje je potpuno besplatno, dok za porudžbine koje nisu otkazane na vreme, na žalost moramo naplatiti troškove pripreme za štampu i preloma teksta u iznosu od 10 eur (u dinarskoj protivvrednosti). Porudžbine koje su već u procesu štampe nije moguće otkazati.

 

Reklamacije

Šta se dešava ukoliko pozivnice imaju grešku?

Molimo Vas da pažljivo pregledate tekst, imena, vremena, adrese i sve ostale detalje koje mi ne možemo da znamo i samim tim i proverimo. Na ovaj način izbegavamo potencijalne greške u štampi celokupnog tiraža. Predlog rešenja u digitalnom formatu koji dobijate na email adresu pre štampe, služi upravo za ovu namenu.

Za eventualne slovne greške nakon Vašeg odobrenja, na žalost, ne možemo snositi odgovornost. Ukoliko imate neku drugu zamerku na pozivnice koje ste dobili, pozovite nas i zajedno ćemo rešiti problem na obostrano zadovoljstvo. Zadovoljna mušterija je za nas prioritet, a preporuke naših klijenata govore dovoljno o nama.

Šta se dešava ako nisam zadovoljna/zadovoljan pozivnicama i kvalitetom ?

Dobra preporuka je najbolja reklama, a naš cilj je da svaki naš klijent bude 100% zadovoljan pa u skladu sa tim nudimo i garanciju kvaliteta na sve naše proizvode, štampu i usluge. Ukoliko imate bilo kakvu primedbu na kvalitet ili bilo kakvu drugu sugestiju u vezi Vaše porudžbine slobodno nas kontaktirajte i rešićemo problem u najkraćem mogućem roku na obostrano zadovoljstvo.

 

Author: